اینترنت اکولایزر عالی است. به طور خاص در تجارت ، زمینه بازی را مساوی کرده است. هر کسی می تواند یک تجارت آنلاین پول ساز راه اندازی کند - کسی که رایانه دارد ، یعنی. اما نکته اینجاست: عملاً هیچ تجربه فنی لازم نیست. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک تجارت آنلاین استفاده کنید که کار فنی را بسیار آسان تر از گذشته می کند.



شما همچنین می توانید در هر جایی که می خواهید زندگی کنید ، برنامه خود را تنظیم کنید و بسته به سرعت یا بزرگ بودن رشد اقتصادی خود ، به کم و یا هر اندازه که می خواهید کار کنید. هیچ تجربه تجاری یا بازاریابی نیز مورد نیاز نیست. این یک رسانه واقعا دموکراتیک برای کارآفرینی است.



از همه بهتر ، برخلاف تجارت آجر و ملات ، شما به سرمایه اولیه زیادی احتیاج ندارید. در واقع ، شما می توانید بسیاری از مشاغل اینترنتی را بدون هیچ گونه هزینه ای فعال و راه اندازی کنید زیرا بسیاری از خدمات رایگان این امکان را تسهیل می کنند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از وردپرس یک وب سایت یا وبلاگ به صورت رایگان راه اندازی کنید. یا می توانید از یک سایت شخص ثالث مانند آمازون یا eBay استفاده کنید تا کالاهایی را بدون هزینه موجودی بفروشید. شما در ازای کاهش فروش خود از بستر فروش آنها استفاده می کنید.



و این فقط شروع بسیاری از راه حل های موجود برای راه اندازی تجارت الکترونیکی بدون پول است. بیایید پنج راه اصلی برای شروع یک تجارت آنلاین و کسب درآمد آنلاین با هزینه کم یا بدون هیچ هزینه ای را در نظر بگیریم.



تصویرگری اشلی دلون. © تعادل ، 2018

1. حمل و نقل قطره

ایده اصلی یک تجارت حمل و نقل قطره ای آنلاین این است که ، شما به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، مجبور نیستید موجودی زیادی از محصولات (یا موجودی موجود) را نگه دارید یا تحویل مشتری های خود را انجام دهید. این باعث می شود هزینه های مالی و خطر داشتن انباری پر از وسایلی که ممکن است بفروشید و دردسر ترتیب دادن سفارشات برای ارسال به سراسر کشور یا جهان را از بین نبرد. در واقع ، شما مجبور به تولید یا ذخیره کالایی نیستید.


تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید بازاریابی و تبلیغات برای یافتن مشتری و فروش است. هنگامی که فروش انجام شد ، بقیه کارها توسط دیگران انجام می شود. تنها هزینه شما هزینه بازاریابی و تبلیغات برای خرید مشتری جدید است.



پس از اتمام این کار ، با شرکتی متخصص در حمل و نقل قطعی کار خواهید کرد. نحوه کار آن در اینجا است:



شما محصولات برای فروش را در وب سایت یا سیستم عامل خود مانند آمازون ، eBay یا Etsy لیست می کنید.

هنگامی که یکی از مشتریان شما خرید می کند ، شما محصول را از یک شرکت شخص ثالث (حمل و نقل قطره ، معمولاً یک تولید کننده یا عمده فروش) با قیمت پایین تری خریداری می کنید. این فرآیند به سادگی ارسال سفارش از مشتری شماست ، روندی که در واقع می تواند کاملاً خودکار باشد. (به یاد داشته باشید که در اینجا هیچ مشکلی برای خرید موجودی کالا ندارید زیرا فروش قبلاً انجام شده است).

فرستنده قطره ای شما سپس محصول را به مشتری ارسال می کند .1



به اندازه کافی آسان ، درست است؟ با حمل و نقل قطره ای ، می توانید طیف گسترده ای از محصولات را ارائه دهید ، بنابراین هزینه های عملیاتی کسب و کار شما بسیار کم است.


همانطور که می بینید هیچ خطری از جانب شما وجود ندارد زیرا شما تا زمان انجام فروش واقعی حتی محصول را (با هزینه) خریداری نمی کنید!


نقاط ضعف مدل تجاری حمل و نقل قطره ای چیست؟ شما باید یک حمل کننده قطره معتبر پیدا کنید که بتوانید روی آن حساب کنید تا به مشتریان خود تحویل دهد. اگر سفارشی دیر انجام شود یا از بین نرود - یا محصولی بی کیفیت باشد - مقصر شناخته می شوید ، زیرا شرکت شما نمایندگی کالا و تجربه مشتری است.


همچنین ، از آنجا که این بازار بسیار رقابتی است ، حاشیه ها - یعنی تفاوت بین قیمت عمده فروشی و میزان فروش یک محصول - کمتر است ، بنابراین این یک تجارت با حجم بالا برای درآمدزایی جدی خواهد بود. اما هنوز هم ، این یک گزینه راه اندازی کم ارزش یا بدون هزینه است .2


یکی از راه های برجسته ماندن در رقابت با تجارت حمل و نقل ، برچسب گذاری خصوصی محصولات شماست. این به معنای ساده این است که شما برچسب / مارک خود را روی محصولی که تولید کننده ایجاد می کند قرار دهید. به این ترتیب شما یک مارک محصول مشابه نمی فروشید و فقط در قیمت رقابت می کنید. بلکه می توانید از مارک خود استفاده کنید و با رقابت کمتری روبرو شوید .3 به این فکر کنید که وقتی در داروخانه به دنبال دارو هستید. نام های تجاری با قیمت های بالاتر به فروش می رسند و مردم فکر می کنند با مارک های عمومی متفاوت هستند حتی اگر مواد تشکیل دهنده دقیقاً یکسان باشند. هنگام جستجوی کالای حمل و نقل قطره ای ، این عوامل مهم را در نظر بگیرید.


هر کسی که یک تجارت حمل و نقل قطره ای را در نظر داشته باشد ، باید به طور جدی استفاده از Amazon.com را برای رشد تجارت خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده سودمند آمازون ، در نظر بگیرد ، زیرا آمازون یک بازار مستقر است که مردم از قبل به آن اعتماد دارند و دارای پایگاه مشتری موجود است. در نهایت ، شما همچنین باید فروشگاه اینترنتی خود را نیز در نظر داشته باشید.


طرفداران

به سرمایه اولیه بسیار کمی نیاز دارد


نیازی به نگهداری موجودی کالا نیست


می توانید بازارهای مستقر را با پایگاه های مشتری موجود استفاده کنید


منفی ها

شما می توانید بخاطر اشتباهات حمل کننده قطره خود مقصر شناخته شوید


بازار بسیار رقابتی است


برای درآمدزایی قابل توجه باید فروش زیادی داشته باشید


2. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته تا حدودی است


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آشپزی نظافت صنعتی *آواره* Christy FBI دفتر کوچک نوشته های من سهیل سنقر با هم، تا بهشت cherana پرده بازار